Kisah Misteri – Menarik Uang Ghaib

Assalamu`alaikum wr wb

dengan izin Allah juga lah hmba bisa nulis ni cerite nyate ..bukan yg laen hehehe

ampe dimane ye

o iye, berikut kisah selanjutnye …

dah gitu, die minte tulung ame kite ..oke dah, gue pake ilmu gelap ngampar aje dah ..

buat yang belon tau ape tu Ilmu Gelap Ngampar ..wah loe brati bego semuanye..hgeheege

ni ilmu asli turun temurun di turunkan oleh para Nabi dan Rasul, kemudian para sohabat, dilanjutkan oleh para Wali2 Qutb dimuka bumi ini mulai dari masyriq wal maghrib ..

loe klo udah bisa nyerap ni ilmu, inget ye ILMU GELAP NGAMPAR ..udeh dah, lo bisa jadi sekelas mereka yg gue sebutin noh di atas ..e serius!

tapi jarang yg bisa lulus ni ilmu, karena kebanyakan manusia tidak ikhlas dan terlalu kotor jasmani ruhaninye ..

belon ape-ape, udeh pade bilang, mana nieh, koq kage ade khasiatnye ni ilmu? …ah gue dah cape2 doa dzkir baca mantra ..tapi kaga cespleng ..ilmu ape nih, gelap ngampar?!

loe tanya deh di pesisir banten ampe nun jauh di jawa timur sono ..ni ilmu kaga sembarangan ..

lho koq jadi promosi ilmu ..hehehehe

udeh ah, dah gitu kite pake dah tuh ilmu gelap ngampar ..setttt jederrrr

malem jumat, kire2 jam 2, keluar juge ni petunjuk ..

katanye, gue disuru baca ayat X sekian kali ..pada malem jumat

udeh, kite garep minggu besoknye ..

na pas gitu, udeh ni kita amalin, malemnye antara sadar dan tidur, kita dikasi tau, bla bla bla ….ngek crut heuheuhe

waduh, hm …yg jelas bukan kabar gembira buat si sohib ane nih

ya dah ..gue simpen dulu ni informasi, gue tahan, …

sampai suatu saat ..ketika …

ahhhhhhhhhhhhhh

pegelll lageeeee …klo semept ntar gue sambung

udeh ah, cape bos …lo sih enak, tinggal baca doangan ..na gue, ribet ..ya ngetik, ya ngupi, ya ngroko ..

wassalam

NB ;

Ilmu gelap ngampar ni artinye – kalo pikiran ma ati lo gelap, ya lo ngampar sejadah sono, klo kage ade ya ngampar koran ke ape kek ..na terus loe minta ame yang Maha Kuase …dah ntu doang heuheuehue

emang ape? heuheuhee ..kebanyakan dateng ke dukun sih loe sih loe pade! pade ngaji dong loe! …heuheueh

pisss youW!

Leave a comment

Filed under cerita misteri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s