mau jadi orang sakti mandraguna part-2

nyambung lagi  nih..

ampe dimane kmaren? o iye ..terus, ni orang lucunye, makin asyik aje ama ulikannye di internet. dia dapetin banyak amalan, hizb,wiridan,  care-care buat ngasah tenaga dalemnye kaya ape tuh ..meditasi, cakra .., nah di internet juga die mulaen banyak “pasien” ..maksudnya, banyak orang yang konsultasi masalah jodoh, pekerjaan, ampe ngobatin orang yang kesantet pun die garep tuh ..rupanye udah jadi panggilan jiwe die ..ditambah ame hobi nguliknye, ga tau gimane dia jadi orang “pinter” dah ..klo populernya disebut paranormal ..tapi gak pake iklan di majalah misteri hehe ..klo di bilang dukun , dia pasti sewot, die bilang .. “sial lu nyet, gue mah berkelas, beda ama dukun ..dandanan ama stil gue lu liat ndiri hehe” ..bgitu katanye

satu hal yang gue akuin, terlepas dari sisi ibadahnye, ni orang emang punya kebisa akhirnye ..

nah, gue sebagai temen sih seneng seneng aje, abisnye ya seru aje deket deket die, ade aje ceritanye ..tapi yang gue liat dari hari ke hari, dia mulai ngelupain tanggung jawabnye nih ..ya waktu itu dia masih kuliah, sering bolos, alesannye ..”wah, gue lagi ngegarep orang nih, minta tulung ..” ..lama kelamaan, gue perhatiin, kerjaannye cuma nangkring di depan komputer rental alias warnet, sambil merem melek sendiri ..dan itu dia kerjain dari pagi ampe malem lagi ..saking akrabnye ame tukang jaganye, dia dapet gratisan deh tu di warnet ..padahal, maaf maaf kate, ni orang bukan orang susah, ortunye lumayan deh ..na buktinye, mampu biayain kuliah dan beliin motor ..tapi masyaAlloh, jadi maniak ama ghoib begini ..

yaa, klo dipikir-pikir sih, dia juga dapet duit dari situ..ya gimane kagak? orang yang ditulungnye pada berhasil ..na tuh, makin pe-de aje dah temen gue ni ..

yang terkahir, setau gue dia dah jadi guru gitu deh ..bisa buka-bukain tenage dalem atawa energi gitu deh, ngasih ijazah-ijazah wirid, hizb, amalan juga bisa di mah ..ya pokonya begitu lah, kagak ngarti gue mah..

na, klo ga diwarnet, gue biasa nemuin dia di tempat nongkrong nya di kos atawa di rumahnye, ya gitu ..pasti lagi ngopi ame ngeroko, gak jauh dari buku, kitab, catetan catetan ilmu ghoib ..yang di obrolin pun gak jauh dari seputar itu .. klo gue pengkolin topik, dengan lihay nya dia bisa narik lagi topik laen itu ke masalah ghoib ..widih hehehe ..tapi seru men! asli, loe loe pade pasti betah deh dengernye ..

o iya, kerjaan laennya yang die demenin nih, setelah levelnya “naek” ..itu nyari orang orang atawa guru yang lebih mumpuni dari die, paling gak, dia suka mampir ke makam-makan keramat buat silaturrahmi ..die bilang ..”pren, gue bukan ngalap berkah di makam nih, awas loe ..gue tau loe mo ngomong ape, ..gue mah cuman silaturrahmi ama pendahulu kite, walau begimanepun, mereka adalah orang orang hebat dulunye, Alloh ridho ame mereka, sampe sampe ni orang berkaromah ..na kita harus pengen jadi seperti mereka …” …sambil ngisep rokok kretegnye ..terus dia sambung lagi ..:”lagian loe kudu banyak banyak inget mati!” ..hehe ..bener juga gue pikir..

pokonya sip ..ntar deh gue ceritain, pengalam-pengalan supranaturalnye pas bareng ame die ..hehe seru juga , sumpah ..tapi gue kudu gawe dulu ni ..ntar deh disambung lagi klo sempet hehe ..bay bay

1 Comment

Filed under cerita misteri

One response to “mau jadi orang sakti mandraguna part-2

  1. Pingback: mau jadi orang sakti mandraguna part-2

Leave a Reply

