Melihat Tanda-Tanda Kehadiran Mahluk Halus

Assalamu`alaikum!

kite ketemu lagi hehe ..mau buat tulisan yang kira kira simpel, singkat, kaga rumit di cerna emang gak gampang ..lebih lebih kalo yang jadi topik masalah metafisik atau ghoib ..masalahnye, apa yang kite alamin, saksiin, rasain, ntu belon tentu orang laen bisa ngertiin ..karena semua ntu proses hidup, metamorfosa hidup, proses evolusi jiwa ..nah, masing-masing orang kan beda beda prosesnye ..tul gak?

jadi, buat loe loe pade, jangan pade tegang ..nyantai aje, jalanin idup loe ape adenye sekarang ..jalanin tu proses ..jangan pade ngimpi ..proses ya proses ..tujuan ya tujuan ..kaga sama ..kalo loe salah ngejalanin, bisa gawat, bisa gile loe pade ntar ..kebanyakan stress ..hehehehe ..

ciri-ciri orang stress nih biasanye ..:

~ pengenye sewot mulu, senggol dikit kesinggung, ada yang ngomong gini gitu dikit, kesinggung ..perasaannye sensi banget, ngeliat orang nih ..kayanye seolah olah gitu, ngejelekin kite mulu ..dih, su`uzon aje ntu mah hehe

~ pengennye nih, selalu dihargain lebih dari adanye kite ..na semisal, kite nih tukang maksiat ..lha pengen dihormat, disanjung, di elu-elu ..hehe ..kaya kyai, ustad, ulama, ..bahkan pengennye orang nyiumin tangan kite ..paling demen dah tu kalo ada orang yang bilang kite ni udah kaya waliyulloh gitu ..bujug dah ..koq bisa ye, tapi mang gitu koq ..

~ orangnye banyak ngehayal …tapi kalo disuru usahe, kerje,belajar ..males alias ngedul..apalagi kalo disuru ibadah, kadang kadang kalo ade maunye aje getol ..dah beres maunye mah molor lagi die ..

~ otomatis, orang nyang begituan ..sifatnye paling ngerase bener ndiri ..pengennye nasehatin orang mulu, tapi kalo dikritik, melotot hehehe ..fanatik bute ame ape yang die tahu, ..ni orang kaye gini bukannye bodo, tapi emang biasanye pinter ..ya itu ..tapi keblinger..gedeg dah ..

~ suka ngeremehin orang laen, dalilnye sih katanye nih ..biar orang ntu pade mikir, pade tau, pan gue berbuat marah, nasehatin, itu maksudnye biarin prang ntu jadi pinter ..biar terpacu..haha, padahal die ketipu ame napsunye ndiri ..dia begitu karena sombong.titik. hehehe

~ Na, yang paling pareh nih, orang yang stress biasanye jauh dari Alloh ..walopun keliatannye, seolah olah, rasa-rasanye ..ntu orang ibadahnya hebat banget ..lho koq bisa gitu? ..koq bisa? ..jangan salah, jangankan kite yang ngeliatnye ..orang ntu pun gak nyadar klo dia tu jauh dari Redho Alloh, tapi perasaanye dia ntu deket banget ..udah paling tau dah segala macem aturan ibadah, udeh pade tau hikmah, udeh ngerase terbuke hijab bathin ..wech keren kan?..na ni die …hehehe ..

KOQ BISA YE? ntar ah ..gue ceritain kenape bisa gitu, yaaa jawabannya sh sederhana aje ..semua orang juga pasti bisa nebak ..gue yakin deh ..tapi seakli lagi, ini adalah masalah HIDAYAH ..jadi bukan wacana ..hidayah tu kehendak Alloh berupa gerak bathin yang menggerakkan lahir ..na tu ide ..bingung kan loe..sama gue juga hahaha ..

nah, managkanye ..jangan pade gile dong haha ..udeh daripada stress, mending loe mikir yang gampang gampang aje ..ni hari gue mo kerja ape ye, ni ari gue sholat ude bener belon ye ..ni ari gue udah nelepon enya gue belon ye ..ude gitu aje ..hehehe …terus loe jalanin, gerak gerak ..jangan betapa aje loe hahaha

seumpama yang baca ini ade nyang kesinggung, berati loe orang stress juge ahahaha

loh koq judul ame isi kaga nyambung ye …na tu die ..berati gue juga orang stress hahaha ..sono gi loe pade, ..ngejogrog aje depan komputer ..pade kerje nyang halal gih!

Leave a comment

Filed under cerita misteri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s