Jadi Paranormal itu Gampang

assalamu`alaikum!

mau jadi paranormal? mau kursus kilat jadi paranormal? pengen belajar pengobatan alternatif untuk diri sendiri dan orang lain? pengen bisa terawangan? …GAMPANG!

tapi tunggu dulu ..innamal amalu binniat ..segala amal perbuatan itu gimana niatnye, tul gak?

“lha gimane gue dong, badan badan gue, urusan ape loe, yang penting gue punya kebisa ..masalah dipake ape entarnye, kan gue sendiri yang tanggung jawab?! …kalo loe mau ngasi tau, ya kasi tau aje caranye ..pake syarat segale, pasti ni ujung-ujungnye duit nih, gue tau nih ..urusan amat”

na begitu itu tanggapan orang stress hehehe kalo bukan orang stress ya orang yang  cetek akalnye ..

sodare sodare ku yang budiman ..

loe semua tuh ude pade jadi paranormal! ..cuman loe semua kaga sadar diri..kaga sadar siape diri loe ..kaga ngarti ame diri loe sendiri!

orang yang jadi paranormal (beneran ye, bukan yang palsu) ..itu udeh nemuin betape canggihnye die punya ruh dan jasad ciptaan Alloh, betape hebatnye dia punya Tuhan..yaitu Alloh..betape dahsyatnye alam jaga raya ini dibuatin Alloh cuman buat kite,…si manusie durjane hehehehe

na cuman, itu die ..masalahnye ..ade yang belok niat gare gare lupe ama tujuan ..die lupe, semua sarane keparanormalannye ntu buat ape sebenernye… die punya badan lahir bathin canggih ntu buat ape sih sebenernye?

balik lagi ke point di atas, terus ..gimane nih caranye bisa ngulik jadi paranormal yang sejati hehehe

loe, loe ..ama loe yang baca ni artikel ..semua yang baca ni artikel, beda beda kadarnye ..gak sama pan? ..na tu die, makanye, ngobrol face to face dong ah ..jangan maen keroyokan ..ntar yang satu kadarnye jadi dokter ..yang satunya lagi insinyur ..kalo disatuin pan gedeg dah ..tiap tiap kadar ade jurusannye ..

eh, bentar ..ngobrol ma sape sih? ..ya ama orang yang pinter lah ..masa ame monyet hahaha …maksud loeh??? ama gue??? ..

BUKAN nyet ..! hahahaha …klo ma gue mah ntar lo jadi wirosableng 212 hahaha …bukannye sakti, malah yang ade lo makin genit ma cewe hahaha..

istikoroh mangkanye …doa ma Alloh ..loe butuhnye ape (BUKAN PENGEN LOE APE!!) ? masa nanye ke tetangge hahaha ..dah deh tuh..loe langsung usahe, bismillah ..gampang kan?

Leave a comment

Filed under cerita misteri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s