Kisah Nyata Orang Sakti atau Orang SAKIT?

Assalamu`alaikum wr wb!

kite ketemu lagee neh hehehe ..

wah judul yang aneh, tapi nyate lho coy..pasti buat orang pade mikir?hm, bener juge ye hahaha ..loe yang ngaku orang sakti, ada dua kemungkinan ..loe emang bener bener sakti ..atau loe emang bener bener sakit! hahaha

Nah, gue punya cerite ..dulunye ni orang sakit, tapi karena kemurahan Alloh SWT, ni orang jadi sakti mandragune ..cieh, keren gak coy..dan ni kisah nyata..klo gak percaya loe boleh ketemuan ma gue, kite ngobrol hehe

jadi ni temen gue juga..dulu ni orang bole dikate orang stress, ..kesian juga ma die, keluarganye kagak ada nyang ngertiin die, ..ibarat kate, die nih sebatang kare idupnye ..gak ada yang peduli ma die punya masalah ..tiap ade masalah, kepakse dia tabrak ksono kemari cari jalan keluarnye sendiri ..

tapi die gak pernah ngeluh ..pernah juge sih dia ngomong ..”ah, koq rasanye gue idup ni makin blangsak aje!” ..langsung di gaplok ame guru ngajinye hahaha kesian de loe tong ..

tapi intinya die gak pernah ngeluh ma sape sape, die pantengin masalahnye ama Alloh aje kali ye ..apalagi mampir mampir ke yang namanye dukun, beuh, najis aje katanye hehehe ..

selidik punya selidik, ni orang saking stressnye ..punya banyak penyakit ..mulai dari migren, ampe masalah sarap dan tulang belakang ..gampang puyeng aje ni orang, kage ade pelampiasan ..mana waktu ntu bujangan hehe

nah, jadi kerjaannye tiap detik ..tiap ngapa-ngapain die selalu kagak lepas dari yang namanya dzikrulloh, mo jalan, mo diangkot, mo tidur, dah deh ..Alloh aje yang die sebut ..maklum, klo gak gitu die puyeng ..kalah ame stress, kalah ama sakitnye ..tapi dia usahe terus, dia olah rage ..na kebetulan hobinya silat, jadi die olah rage yang penting gerak dah pikirnye ..jangan ampe ni badan makin kendor aje ..

bersambung ah ..bos manggil ..hehehe ..klo ade waktu, ane sambung lagi, klo kaga ade kesempatan ..mending loe dateng aje mampir ke tempat gue dah ..heheh ..

salim ..

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s