Konsultasi Spiritual Paranormal Metafisika

Assalamu`alaikum warohmatullohi wabarokaatuh!

Nah loh, judulnya panjang kek` kereta api? singkat kate mah, maksudnye gak laen dan gak bukan, cuman pengen narik ente-ente yang lagi kelimpungan mengarungi rona kehidupan nan penuh onak ini mampir kemari hehehe

nah, klo dah mampir ngapain? ape gue mo bagi-bagi jimat? mo ngijazahin mantra atau hizb? ngisi badan loe ame karomah? ..wah maap maap kate, itu bukan kapasitas gue yang masih sama kaya ente, sama-sama dongo hehehe …boong ding, ente mah pinter ..

BACA BAE-BAE NIH …

1. Sadar lah saodare2,..bukan yg namanye idup klo gak ade masalah, bukan namanya manusie klo gak punye salah, dan bukan yang namanya Alloh SWT klo gak pengasih dan penyayang …ngarti kaga maksud gue? ..jadi terime aje keadaan loe sekarang ..belajar ikhlas dan sabar, jangan ngegerutu aje ama orang dan Alloh, ape kaga pegel tuh yang dengerinnye …ape kaga besyukur ame Alloh, ..kite ni masih enak ..coba loe liat org laen, masih ada yang lebih blangsak dari kite ..tapi masih tetep beriman dan tegar ngadepin setiap masalah demi masalahnye …

2. Jangan malu minta nasehat, doa dan diskusi ame orang yang emang tau ilmunye dan kaya pengalamannye ..cari orang yang bermakrifat ame Alloh SWT! ..jangan lari ke dukun loe pade! hehehe ..minta jimat ini lah anu lah ..minta minyak kantil lah ..minta rajah, hizb ..lah …lah ..emang klo loe dikasi jimat, masalah loe selesai? yang ade duit loe kekuras buat maharin tuh jimat?! ..coba loe pikir, klo emang ampuh, klo emang mo nolong, klo emang LOE BENER BENER BUTUH PERTOLONGAN, knape juge dia minta duit dari loe?!!

yang lebih parah lagi, ape Alloh masang tarif dalam rupieh ape dolar buat nolongin hamba-Nye, ciptaan-Nye? pernah loe liat di qur’an ape di hadistnye gitu? …klo loe nemuin dalilnye, gue pensiun dah dari agama gue …catet ye! yang gue bilang TARIF ..shodaqoh mah laen lagi urusannye, dan itu antara hamba dengan Alloh langsung urusannye, kagak pake orang ketige ..ngasih mah ngasih aje,seikhlas dan semampunye …

wahai sekalian manusie, ilmu Alloh bukan permainan, kite ni kaga dibenerin buat  nyiksa orang yang udah susah ..apapun alesannye, yang kejebros ya harus kite angkat, yang kaga gablek duit ya kite kasi modal buat bisa nyari nafkah, yang lemah kite kuatin, yang salah ya kite benerin …yang udeh pade bener, ya kite doain bareng-bareng …ntu rumusnye ..

klo ada dukun yang masang tarif gede, katanye buat pencerahan bathin, buat modal dan ongkos nyari ramuannye lah, obatnye lah, buat nebus jimatnye lah, buat gantiin cape ame ongkos nuntut elmunye lah ..udeh ..jangan didenger, KLO EMANG SAKTI, NGAPAIN KUDU MAKE INI ITU SEGALE… NA DIE KAN TINGGAL MINTE AMA YANG MAHA KUASE.. pan doanya cespleng katanye….gimane sih tong?! susah amet …

na klo dokter sih laen cerite ..loe kudu bayar, itupun klo loe mampu…klo kaga ya loe pake askes ape asuransi hehehe ..mureh2 juge kan? lho koq bisa bayar? kudunya pan seikhlasnya juga dong ..jawabannya satu : na loe tanya dah noh ke pemerentah kite ..jangan tanya ma gue! hehehe ..lagian klo loe semue pade pinter nyembuhin, na dokter dapet duit dari mane dong? ..makanye jaman Rosulluloh SAW dulu, dokter kage ade, gak laku ..semuanye sehat jasmani ruhani heheheheh

…kemane akal pikiran loe? percuma loe jadi sarjana, percume loe sekola tinggi tinggi klo gitu …eh tapi ada yang bilang ke gue, pake jimat masalah gue bisa selesai…jawabannya cuma satu : ALLOH NGABULIN DOA LOE,  tapi KEBETULAN yang NUMPANG BEKEN ya si dukun! …buat si dukun, biarin aje kaga usah kite pikirin urusannye die ame Alloh ntu ah..tapi intinya disini adalah ..ALLOH SWT LAH YANG NOLONG LOE ..gak percaye? loe dateng kemari, gue kasih tau, loe buktiin ndiri ..klo loe minta ame Alloh SWT, pasti di qobul!!! pake duit?! KAGA ..GRATIS!!!! tapi klo loe mo ngasih ke gue ya gue terima hehehe

3. sabar ..bersambung cuy ..jangan melotot dulu loe pade hehehe …

2 Comments

Filed under konsultasi paranormal

2 responses to “Konsultasi Spiritual Paranormal Metafisika

  1. thefox

    bisa saya kontak via email ?

  2. albani

    artikel lw bagus2,,, tp bersambung semua,,, yg ada jd kagak nyambung,,,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s