Aji Kulhu Derga-Aji Kulhu Sungsang-Aji Kulhu Geni

Assalamualaikum!

ngomong2, judul diatas udah kagak asing lagi di kuping loe2 pade!

loe bisa cari apa isi aji-ajian diatas di internet, bejibun dah pasti nongol.

loe kpi ..lo amalin ..ciehhh ..ajibbbb ..

tapi gua pengen ngajak loe nemuin Jin beneran…gue jamin, Jin yg loe bacain ajian begituan pade nyengir hahhahaha

maap beribu maap tong, gue ngehormatin para wali yang udah bikin tuh ajian alias stempel maut buat para lelembut tanah jawa. tapi ntu kan para wali ..bukan ente hehe

udeh dah, mending kite ngaca dulu ..

siapa elo?

kaga ade ape-apenye ..

tiap hari maksiat, nyabo, mabok, nyimeng …ape lagi noh anak anak mude jaman sekarang… udeh kaga kenal solat lagi ..eh rukun iman ama islam aje pade kaga apal ..

loe mau belajar begituan boleh, sialakan, wajib gue bilang ..

tapi loe bersih bersih dulu dong tu badan , dikit mah ..

malu ama sepuh sepuh kite, hargain dong mereka, ya emang hidayah ga pandang bulu, bisa turun ke sape aje, ga terkecuali buat org palling jahat sekalipun ..tapi ya kira kira dong…

setan aja lebih baek daripade kite ..iye , sekarang begitu koq nyatanye ..

ya kite usahain lah, lebih baean dikit daripade setan …

gimane mo ngangusin jin, gimane mau ngusir jin ..na kelakuan kite kayak iblis!

ngaco loe pade ..

udeh, belajar tobat, belejar bener dulu aje ..beres..lagian emang loe mo jadi dukun? dukun juga banyak nyang tobat hehehe

jangan bilang proses hidup ye!

bilang aja emang loe kaga gableg! ..bilang aje loe hobi maksiat!

lha klo namanye mau tobat ya tobat aje ..ga usah bilang proses proses segale, basi! keburu mampus loe!

eh, hidayah udeh di obral ama yang maha kuase, dah mo kiamat nih, pemutihan dimane mane …na loe masih juga ngubek2 yg ga jelas ..

ahh sundel dah, kaga ngarti juga loe ye ..oke deh bagus hehehehe

gini aje, buat sape aje yg nguasain ilmu ntu ..silakan mampir ke gue, bukan mau tes-testan ..cuman mau tau, ape iye tu ilmu nyerep dan mendarah daging lahir bathin di loe?

hehehe ..klo dah nyerep, ya gue belajar ma ente hahahaha

otak loe pait semue ..ga serius ni, gue cuman pengen kite ngehargain para sepuh kite, kite teawasulan bari ngikutin jalan yg mereka tempuh, perjuangannye pengorbanannye ..

ntu doang ..alfatehah

1 Comment

Filed under cerita misteri

One response to “Aji Kulhu Derga-Aji Kulhu Sungsang-Aji Kulhu Geni

  1. jin tomank

    asli gak ada yg bermutu di blog ini…dah lah ke laut aja loe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s