Rahasia Uang Ghaib

Gile coy. udah lama juga gue kaga nangkring dimari. buanyak buanget ternyata orang nyang mampir dimari. rate-rate semuanye pade marah komentarnye. kaga suka apa kaga percaye ama ane punya tulisan. ya kaga ape-ape, gue mo bohonh kek, mau jujur kek, itu mah suka-suka gue…klo lu ga percaye, ya udeh. kaga usah sewot dong. namanye juga cerite..

Ah, gue kaga lama nih, cuman mau ngasi tau aje, ama lu-lu pade..

Kemaren gue nemuin website tentang dana ghaib. lalu didalemnya gue liat ada website rada “aneh” nih. isinya katanye mengenai RAHASIA UANG GHAIB. hahaha… ntu sih maenan anak kecil. dah basi. gue sih bukan maenan uang ghaib lagi. gue sih udeh tau , mindahin sekampung dalam waktu sejam dengan cara gaib. tu kan , ga percaye lagi hehehe… lu kebanyakan maen TTS sih, jadi nyang lu asah OTAK mulu.. kali-kali dong lu asah bathin lu

klo lu marah dan gak suka, itu karena lu kaga ngarti dan kaga gableg, lantas jangan juga lu sok sok nyalahin orang orang yang emang bisa permaenan ghaib. eitt… awas, ghaib bukan permaenan yee… tapi buat gue sih maenan, semuanya yang ada di bumi ini permaenan dan senda gurow koq. besok-besok juga digulung ama Alloh…

udeh ah, banyak bacot. ntar banyak nyang melotot. gih deh ah, klo lu mau tau tentang uang ghaib, lu pade samperin deh tu websitenye rahasia uang ghaib. kali aja bagus. klo bagus, kasi tau gue ya. bagi-bagi …jangan pelit lo pade…

ayo, pade maksiat lagi gih sono… ampe butek ati lo hahahaha

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s